Якісний ремонт та обслуговування складської техніки - оперативно з гарантією від Склад Плюс
Своєчасний ремонт і обслуговування - запорука довговічної роботи складської техніки
Компанія «Склад Плюс» особливу увагу приділяє організації якісного технічного обслуговування навантажувачів, вантажопідйомної складської електро- і гідравлічної спецтехніки. Сервісний центр оснащений необхідним обладнанням, спеціальними пристосуваннями і інструментом для того, щоб виконувати діагностику і ремонт складської техніки на високому професійному рівні. Фахівці підприємства надають повний спектр послуг з обслуговування газових, бензинових, електричних і дизельних навантажувачів і спецтехніки з електричним приводом. Заходи виконуються з установкою оригінальних запчастин і деталей, відповідно до встановленого регламентом і рекомендаціями заводів виробників. Своєчасно виконаний ремонт і планове ТО - це найважливіша умова справного функціонування вантажопідйомної спецтехніки протягом тривалого часу.
Переваги ремонту та обслуговування складської техніки в Склад Плюс
Сервісне обслуговування і ремонт вантажної техніки різних світових виробників - це одне з основних напрямків діяльності нашої компанії, і має ряд важливих переваг.
- Демократичні ціни. Обумовлено збалансованою політикою ціноформування і прозорою схемою взаємодії з клієнтом
- Матеріально-технічна база підприємства добре розвинена і оснащена всім необхідним для проведення діагностики, всіх видів ТО і ремонту вантажної техніки: стенди для обслуговування двигунів внутрішнього згоряння, електромоторів, коробок перемикання швидкостей, проточки гальмівних барабанів, зарядні і розрядні установки для тягових акумуляторних батарей, обладнання для мастилозаміни, прес, домкрати, підставки, установки для фарбування і багато іншого
- Штат співробітників складається з висококваліфікованих і досвідчених фахівців - керівник сервісної служби, менеджери, механіки, автоелектрики, електронники, мотористи, фахівці по ремонту газо-балонного установок, гідравліки, ДВС, слюсаря рихтовщики, фахівці з підбору та закупівлі запчастин
- Оперативне реагування на заявку - по Києву - до 24 годин, по інших регіонах України протягом 48-72 годин
- На складі завжди є в наявності великий асортимент запасних частин, і витратних матеріалів
- Можливість покупки потрібного вузла або механізму під замовлення (при відсутності на складі) з швидкою доставкою з Європи (на протязі 2-3-х) днів
- Злагоджена взаємодія всіх підрозділів - сервіс з обслуговування ручних гідравлічних візків, самохідних вантажно-транспортних машин і відділ запчастин
- Технічне обслуговування складської техніки і терміновий її ремонт може бути виконаний за місцем експлуатації. Якщо технічно це зробити не виходить, то послуги проводяться в майстерні сервісного центру
- Доставка несправних машин або окремих її вузлів і механізмів виконується спецтехнікою нашої компанії (евакуатори і автовози)
- ТО і ремонт вантажної техніки виконується в суворій відповідності з встановленим регламентом і з наданням довгострокової гарантії
- Документальний супровід, що включає в себе надання бухгалтерської документації і складання договору на сервісне обслуговування і ремонт складської техніки
- На час ремонту вантажної техніки клієнти компанії можуть скористатися підмінним обладнанням і вантажопідйомними машинами, зі схожими експлуатаційними властивостями
- Зрозумілий інтерфейс сайту і зручна форма співпраці - різні варіанти оплати, оформлення заявки в онлайн режимі, за допомогою форми зворотного зв'язку або по електронній пошті, в телефонному режимі, при особистому відвідуванні офісу або зустрічі на об'єкті експлуатації.
Перелік робіт, що проводяться
Кваліфіковані майстри нашого сервісного центру надають повний комплекс послуг з ремонту та технічного обслуговування складської техніки практично всіх відомих виробників - Хайстер (Hyster), Катерпіллер (Caterpillar), Ялі (Yale), Краун (CROWN), Кларк (Clark) - США, Ніссан ( Nissan), Коматсу (Komatsu), Тойота (Toyota), Мітсубісі (Mitsubishi) - Японія, Штиль (Still), Лінда (Linde), Юнгхайнріх (Jungheinrich) - Німеччина, Цесаб (Cesab) - Італія, Бі Ті (BT), атлет (ATLET) - Швеція і деяких інших.
1. Ремонт навантажувачів
Включає в себе обслуговування таких вузлів і механізмів.
Двигун внутрішнього згорання
Обслуговування складської техніки передбачає проведення капітального ремонту ДВС або заміну і відновлення до встановлених норм і стандартів окремих його елементів – коленвалу, розподільного валу, шліфування головки блоку, зміну насосів (водяного і мастильного), втулок клапанів, стартера, притирання гільз, установку нового стартера, ТНВД і іншого навісного обладнання, регулювання запалювання, паливних форсунок, карбюратора.
Електродвигуни
Зазвичай, при ремонті складської техніки, перелік профілактичних заходів включає - зміну щіток, проточку якорів, контроль надійності контактних з'єднань на клемній колодці, перевірку кабелю від електромотора до контролера. Якщо усунути несправність немає можливості, виконують заміну компонентів, що вийшли з ладу.
Гідравлічна система
Тут найчастіше потрібний ремонт насосів-дозаторів, гідростатики ГСТ, гідравлічних циліндрів, насосів, мотора, розподільників і гідростатичної трансмісії.
Електричні ланцюги (електроніка і електрообладнання)
Електрична схема управління вилковими навантажувачами включає в себе різноманітні електронні компоненти, від коректного функціонування яких, в цілому залежить і працездатність всієї спецтехніки. Такими компонентами є - датчики, мікропроцесори, контролери, резистори, діодні мости та інші деталі, щоб забезпечити автоматичне і напівавтоматичне управління двигуном, системами і механізмами машини.
Щогла
Технічне обслуговування цього механізму в основному полягає в налагодженні каретки, регулюванні, а при необхідності і установці нових підшипників.
Тягова акумуляторна батарея
Фахівці нашого сервісного центру, в процесі ремонту складської техніки, виконують діагностику АКБ, для визначення її залишкової ємності, і виробляють ряд заходів по частковому відновленню втраченої ємності до рівня не менше 80%, з наданням необхідних документів. Для цього вони використовують спеціальне обладнання - тестери, мультиметри, ареометри, розрядні пристрої. З їх допомогою здійснюють заміри внутрішнього опору, номінальної напруги, сили струму, часу повної зарядки-розрядки батареї. Крім цього майстри виконують чистку контактів, переустановку перемичок і зміну окремих елементів і ящиків.
Коробка передач
Найчастіше, при обслуговуванні складської техніки, ремонті або зміни вимагають наступні елементи АКПП - підшипники, шестерні, вали, диски, соленоїди, фільтри. Сервісне обслуговування цього вузла включає в себе його промивання та зміну гідравлічного масла.
Задній міст
Даний вузол піддається підвищеним навантаженням, і періодично потрібне відновлення або встановлення нових маточинних підшипників, тяг, шкворней і установка нового ремкомплекту поворотного циліндра. Перелік виконуваних заходів, при обслуговуванні заднього моста, в процесі ремонту складської техніки, часто вимагає виконання зварювальних, токарних робіт і центрування отворів.
Колеса і вантажні ролики
Незважаючи на свою високу міцність і довговічність, колеса теж схильні до зносу і можуть виходити з ладу. У такому випадку потрібно установка нових коліс. Це може бути пов'язано ще і з зміною умов експлуатації та особливими вимогами - рівень шуму, немаркість до підлогового покриття і його якості, температурними режимами, стійкістю до механічних пошкоджень і впливу несприятливих зовнішніх факторів і агресивних засобів. При проведенні обслуговування складської техніки можуть встановлюватися різні види коліс - супереластик (бандажні) і гумові суцільнолиті або на пневматичні.
2. Ремонт вантажної техніки з електроприводом (ричтраки, електро рокли, самохідні штабелери)
Ремонт складської техніки передбачає проведення певних заходів з обслуговування наступних вузлів і механізмів.
Електромотор
Обслуговування складської техніки включає в себе - діагностику агрегату, його демонтаж, розбирання, чищення, установку нової крильчатки, щіток, підшипників, ротора, проточку якорів і статора, перевірку надійності з'єднань, цілісності кабелю, збірку і установку на місце.
Редуктор ходу
Обслуговування цього вузла під час ремонту вантажної техніки, передбачає зміну мастила, підшипників, ремкомплекту, шестерні головної пари. Для зняття зношеної шестерні, і установки на її місце нової потрібне застосування спеціального гідро-преса, що дозволяє запресовувати деталь із зусиллям 20 тонн.
Гідравлічна система
Сюди входить - відновлення гідронасосів і насосів дозаторів, гідростатичної трансмісії, гідростатики ГСТ, гідродвигунів, розподільників, циліндрів, зміна масла, сальників, фітингів, усунення течі.
Щогла
Найбільш поширеними роботами по сервісному обслуговуванню щогл, в процесі ремонту складської техніки, є - налагодження та регулювання каретки, установка нових підшипників.
Електрика і електроніка
Включає - тестування елементів електричного кола, заміну стартера і генератора, несправних деталей, датчиків, перемикачів, мікропроцесорів, електромагнітних контакторів, контролерів та інших електронних компонентів, які забезпечують управління електромотором і всіма вузлами і механізмами складської вантажопідйомної електротехніки.
Тягова АКБ
Під час проведення сервісного обслуговування і ремонту складської техніки з електричним двигуном, особлива увага завжди приділяється стану тягової акумуляторної батареї. Для цього, фахівці сервісного центру оцінюють залишкову ємність і проводять повну діагностику АКБ, використанням ареометрів, тестерів, мультиметрів, розрядних пристроїв. Крім цього виконується чистка контактів, перевстановлення перемичок і зміну елементів що вийшли з ладу.
Колеса і вантажні ролики
Установка нових коліс і підвилочних роликів потрібне при їх фізичному зносі, механічному пошкодженні, а також при наявності особливих умов і вимог, наприклад, щоб не залишали слідів на підлозі, розмірами, матеріалом, з якого вони виконані і технічними характеристиками.
3. Ремонт гідравлічної рокли і штабелера
Сервісна бригада нашої компанії виконує всі види робіт з обслуговування складської техніки. Найбільш затребуваними послугами є - обслуговування гідровузла, ремонт ручок, гідравлічного механізму, перепускного клапану, каретки, відновлення геометрії вил і робочої поверхні, заміна ремкомплекту гідровузла, вантажних роликів і рульових коліс, пружини рукоятки і курка управління, рихтування і зварювання. Часто в гідравлічній складськійї спецтехніці здійснюють зміну рульових коліс і вантажних підвилочних роликів, які можуть бути виконані з різних матеріалів (поліамід, поліуретан, нейлонові).
Види ТО, що проводяться
Фахівці підприємства надають повний спектр послуг з проведення планових і сезонних ТО (технічне обслуговування складської техніки), які розрізняються своїм призначенням, періодичністю та комплексом заходів, що проводяться.
ТО - 1 - включає в себе зміну повітряного і масляного фільтрів, масла в ДВЗ, перевірку і регулювання зчеплення, гальм, рульового управління, змазування ланцюгів, підйомного механізму, вузлів щогли.
ТО - 2 - передбачає виконання комплексу заходів, що входять в ТО - 1 плюс зміна паливного фільтра, чистка свічок, настройка карбюратора, регулювання зазорів між штовхачами клапанів, розбирання відстійника палива і його промивання.
ТО - 3 - сюди входить повний перелік заходів, що входять в ТО - 2 і додатково заміна мастила в гідравлічній системі, моторі, коробці передач, редукторі.
Для гідравлічних візків планове технічне обслуговування рекомендується проводити не рідше 1-го разу на 6 міс. Сюди входить - заміна ремкомплекту, обслуговування гідравліки, змазування ланцюгів, перевірку зносу працездатності рульових коліс.
СО - ще один вид сервісного обслуговування, який зазвичай проводиться навесні і восени, з метою підготовки складської вантажопідйомної машини до літнього або зимового сезону. Включає в себе заміну мастила і манжетів, а в деяких випадках коліс і роликів.
Види поширених поломок
Розглянемо найбільш частими скарги від клієнтів по окремих вузлах і механізмах.
Навантажувачі та інша складська електроспецтехніка (електро рокли, річтраки і штабелери електричні)
- Двигуни внутрішнього згоряння (дизельні, газові, бензинові). Найчастіше проблеми виникають з виходом з ладу ТНВД, системи запалювання, розпилювача форсунок паливопідкачуючого і паливного насоса, пробою прокладки ГБЦ, зносу нагнітальних пластин і плунжерної пари.
- Електродвигун. Найпоширенішими поломками, при обслуговуванні складської техніки, є - механічний знос щіток і корпусу статора, несправності ротора, якоря, пошкодження крильчатки, порушення ізоляційного шару мідного дроту, ослаблення і ненадійність контактних з'єднань.
- Трансмісія. У гідродинамічних і автоматичних коробках, найчастіше виходять з ладу фрикційні диски, запобіжні клапани, в гідромуфті може бути недостатній тиск, плюс потрібна заміна мастила, фільтра і усунення течі.
- Задній і ведучий міст. Основні проблеми пов'язані із зносом або пошкодженням підшипників, шестерень, недостатнім рівнем мастила, необхідністю зміни гумових прокладок і ущільнювачів, регулюванням і виставленням правильного зазору між провідною і коронною шестернями.
- Редуктор. Найбільш поширеними несправностями є - поломка підшипників, шестерні головної пари і опорних подушок.
- Гідравлічна система. При обслуговуванні гідравліки, в процесі ремонту вантажної техніки, фахівці сервісного центру, найчастіше зустрічаються з розгерметизацією системи, і попаданням в неї повітря, наявністю течі і недостатнім рівнем мастила, а також його забрудненням, поганою фіксацією рукавів ВД і трубопроводів, зносом насосу, виходом з ладу приводу і окремих елементів - муфти, ротора, вала.
- Гальмівна система. Некоректне функціонування даного вузла пов'язане з несправностями в головному гальмівному циліндрі (ГГЦ), появою течі, зносом колодок, поршнів, накладок і гальмівних барабанів, поломкою або сильним розтягуванням пружини. Важливо - використання складських машин з несправними гальмами не допускається.
- Щогла. В ході ремонту вантажної техніки найчастіше потребують заміни великі і малі ролики стріли, а також потрібно регулювання зазорів в підйомній рамі і каретці.
- Рульове управління. Утруднене обертання керма або неможливість його провертати зазвичай викликані несправністю гідронасоса, штока ЦРУ, запобіжного клапана, зменшенням рівня рідини в мастильному баку через наявність течі, і втрати еластичності гумових ущільнювачів.
- Електрообладнання та електроніка. Обслуговування електрообладнання та електроніки, при ремонті складської техніки, в першу чергу стосуються тестування всіх елементів електричного кола і заміни перегорілих резисторів, запобіжників, мікропроцесорів, датчиків, перемикачів, контакторів, контролерів та інших компонентів, необхідних для автоматичного і напівавтоматичного управління двигуном і всіма іншими системами вантажопідйомних машин.
- Тягова АКБ. Некоректна робота акумуляторної батареї може призвести до передчасного виходу з ладу інших елементів електричного кола. Тому автоелектрики, в процесі ремонту вантажної техніки, приділяють особливу увагу відновленню АКБ. Найчастіше тут можуть вийти з ладу окремі елементи, які вимагають заміни, крім цього може знадобитися чистка контактів і перевстановлення перемичок, доливання електроліту, при зниженні його щільності, а також відновлення залишкової ємності до рівня 80% від початкового (заводського стану).
- Колеса і вантажні ролики. Найпоширенішими проблемами під час обслуговування складських вантажотранспортних машин, є механічне пошкодження гумових коліс на пневматичному ходу, а також фізичний знос матеріалу супереластика чи поліуретану. У таких випадках потрібна їх заміна. Ще одна причина несправності - перегрів маточин, необхідність установки нових підшипників, збільшений хід по осях, пошкодження елементів заднього моста.
Гідравлічні рокли і штабелери
При ремонті ручних штабелерів і рохли, найбільш поширеними несправностями є - некоректна робота гідровузла, знос роликів, підшипників, сальників, обрив ланцюга, поломка ручки і важеля управління, порушення геометрії вил.
Порядок виконання робіт з ремонту та ТО
Для оформлення замовлення на обслуговування складської техніки необхідно заповнити заявку. Це можна зробити на сайті компанії в онлайн режимі, скориставшись формою зворотного зв'язку, по електронній пошті, телефону або при відвідуванні офісу.
Алгоритм взаємодії з клієнтом по самохідним вантажотранспортним машинам можна відобразити наступною схемою:
1 | Після озвучування замовником проблеми, і визначення яка потрібна послуга (ремонт або ТО), виписується наряд-замовлення. |
2 | Виїзд сервісної бригади і діагностика обладнання. |
3 | Складання акту дефектовки; |
4 | Узгодження всіх моментів - обсягу і термінів проведення робіт, вартості послуг, ціни на які встановлюються запчастини і деталі; |
5 | Складання та підписання договору; |
6 | Проведення робіт відповідно до встановленого регламентом і рекомендаціями заводу-виробника вантажопідйомної техніки і складського обладнання; |
7 | При відсутності потрібного вузла або механізму на складі, виконується їх покупка і доставка з Європи протягом 2-4-х днів; |
8 | Після завершення ремонту проводиться контрольне тестування працездатності; |
9 | Передача Замовнику обладнання з повним пакетом документації та наданням довгострокової гарантії на встановлені запасні частини і виконані роботи. |
У пакет документації входять:
![]() |
Заявка - може подаватися в електронному або письмовому вигляді; |
![]() |
Наряд-замовлення; |
![]() |
Акт дефектовки; |
![]() |
Договір, складається за бажанням сторін; |
![]() |
Рахунок-фактура; |
![]() |
Акт виконаних робіт. |
Ремонт і ТО гідравлічної рокли і штабелера проводиться таким чином.
У момент спілкування з Замовником менеджер дізнається проблеми, що виникають при експлуатації вантажопідйомної машини, по можливості озвучує орієнтовну вартість. Після цього, неробоче обладнання доставляється в наш сервісний центр, де відбувається фінальна дефектовка і узгодження всіх нюансів. При необхідності обслуговування декількох одиниць (від 5-ти шт), можливий виїзд майстра, який проводить огляд за місцем знаходження спецтехніки, і складає перелік необхідних заходів для проведення капітального ремонту складської техніки або обслуговування. Після узгодження вартості та обсягу заходів, спецтехніка доставляється в сервісний центр, де і відбувається її обслуговування.
По завершенню всіх заходів проводиться оплата, і відремонтовані машини передаються замовнику в повністю працюючому стані з наданням гарантії і необхідних документів.
Планові ТО і своєчасний ремонт вантажної техніки в сервісному центрі нашої компанії, дозволить значно продовжити термін її служби, а також значно знизити витрати на обслуговування і покупку нового обладнання.