/
 /
Доставка та оплата

Доставка та оплата

1. Оплата

1.1. Оплата за Товар що поставляється по даному Договору, здійснюється в національній валюті України на умовах попередньої оплати одним із зазначених способів:

1.1.1. Безготівковий розрахунок на підставі рахунку на оплату. Рахунок на оплату прийде на вказаний Покупцем e-mail при заповненні форми «Оформлення замовлення». Покупець може сплатити рахунок у відділенні будь якого банку або через систему он-лайн банкінгу банку Покупця;

1.1.2. Безготівковий розрахунок на карту ПриватБанку. Номер картки ПриватБанку буде відправлений на зазначений Покупцем телефон за допомогою sms або повідомленням у зручний для Покупця месенджер. Покупець може сплатити за Товар за допомогою системи Приват24, або у терміналі самообслуговування, або у відділенні ПриватБанку;

1.1.3. Безготівкова оплата платіжною карткою Visa або MasterCard через сервіс моментальних платежів LiqPay. Для здійснення оплати Покупцеві буде запропоновано перейти на захищену сторінку сервісу LiqPay, де Покупець може розрахуватися за обраний товар он-лайн за допомогою платіжних карток Visa/MasterCard.

1.2. Загальна вартість Замовлення складається з загальної кількості Товарів доданих Покупцем до Кошика та належним чином оформлених у формі «Оформлення Замовлення», та сплачених Покупцем. Загальна вартість Замовлення не включає послуги по доставці Товару.

1.3. Датою оплати Покупцем вартості Товару вважається дата надходження відповідної суми грошових коштів на розрахунковий рахунок Інтернет-магазину.

2. Доставка

2.1. Доставка Товару, що поставляється по даному Договору, здійснюється після отримання попередньої оплати Інтернет-магазином, наступними способами:

2.1.1. Самовивозом силами та за рахунок Покупця зі складу Інтернет-магазину в робочі дні та часи, а саме: з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00, п’ятниця з 9.00 до 17.00, крім неробочих та святкових днів. Адреса складу: м. Київ, вул. Бориспільська буд.7.

2.1.2. Самовивозом силами та за рахунок Покупця з відділення ТОВ «Нова Пошта», вказаного Покупцем при оформленні Замовлення.

2.1.3. Самовивозом силами та за рахунок Покупця з відділення ТОВ «Делівері», вказаного Покупцем при оформленні Замовлення.

2.1.4. Доставка на адресу, вказану Покупцем при оформленні Замовлення. Доставка виконується за рахунок Покупця.

2.2. Строк доставки Товарів обумовлюється сторонами додатково перед поставкою, в залежності від категорії Товару та статусу наявності або відсутності Товару на складі. Для товарів, які є в наявності, строк поставки з моменту отримання передоплати Інтернет-магазином, становить: для умов п.2.1.1. до 2 (двох) робочих днів, п.2.1.2. – до 5 (п’яти) робочих днів для передачі Товару кур’єру ТОВ «Нова Пошта»; п.2.1.3. - до 5 (п’яти) робочих днів для передачі Товару кур’єру ТОВ «Делівері»; п.2.1.4. – до 7 (семи) робочих днів з моменту погодженням з Покупцем дати поставки. Для Товарів, яких нема в наявності на складі Інтернет-магазину, сторони погоджують індивідуальний строк поставки.

2.3. У разі затримки доставки Товару не з вини Інтернет-магазина, термін доставки може бути продовжений, за умови завчасного повідомлення Інтернет-магазином Покупця про затримку шляхом подання відповідного повідомлення на електронну пошту Покупця або за телефоном, вказаним Покупцем. Таке подовження термінів не є порушенням зобов'язання за Договором.

2.4. Датою поставки Товару є:
за п. 2.1.1.– дата відвантаження товару зі складу Інтернет -магазину та підписання видаткової накладної Покупцем, або його представником.
за пп. 2.1.2. та 2.1.3 - – дата надання Товару у розпорядження перевізника та оформлення відповідної накладної на перевезення (транспортної накладної, товаро-транспортної накладної тощо).
за п. 2.1.4. – дата надання Товару у фактичне розпорядження Покупця на його території і підписання видаткової накладної.

2.5. Перед здійсненням поставки Товару Покупцю, співробітники Інтернет магазину, та/або кур'єр, та/або третя сторона, яка здійснює доставку замовленого Товару за дорученням Інтернет-магазина, мають право вимагати від Покупця надати документ, що підтверджує особу.

2.6. Інтернет-магазин поставляє Товар у тарі (пакуванні) з маркуванням визначеними на розсуд Інтернет-магазину, які повинні забезпечити цілісність та збереження Обладнання при його завантаженні/розвантажені, перевезенні (транспортуванні) та подальшому зберіганні, за умови дотримання Покупцем звичайних вимог щодо зберігання аналогічного Товару.

2.7. Право власності на Товар переходить до Покупця або його уповноваженого представника з дати поставки Товару та при умові отримання 100% передоплати Інтернет-магазином.

2.8. Всі питання, що виникли в процесі оплати і отримання Товару, Покупець може з'ясувати за контактними даними:
Адреса: вул. Бориспільська, 7, офіс 306, м Київ, 02099
Тел.: +38 044 224-75-28
Тел.моб.: +38 098 108-80-20
Тел.моб.: +38 066 022-44-24
Тел.моб.: +38 063 491-71-61
Viber: +38 066 022-44-24
E-mail: info@sklad-plus.com.ua
Режим роботи:
понеділок-четвер: з 9.00 до 18.00
п'ятниця: з 9.00 до 17.00
субота-неділя: вихідний

Цей сайт використовує файли cookie. Якщо Ви продовжуєте - Ви згодні на використання файлів cookie під час перегляду.
читати далі